Syskomp.pl - Naprawa komputerów i laptopów

Outsourcing IT, obsługa informatyczna

Czym jest Outsourcing ?

Outsourcing jest pojęciem, z którym związanych jest wiele mitów, do których należy postrzeganie go jako usługa droga i dostępna tylko dla największych firm. Jest to mylne postrzeganie, gdyż outsourcing polega na wydzieleniu pewnej sfery działalności firmy i przekazanie go do wykonania wykwalifikowanej firmie, która zrobi to efektywniej oraz taniej. Należy uświadomić sobie, że biorąc pod uwagę ograniczenia w wewnętrznych zasobach, korzystne jest zwrócenie się do partnerów zewnętrznych, aby opanować wiele krytycznych zadań, które jednocześnie nie stanowią zasadniczego biznesu przedsiębiorstwa - są jedynie działalnością pomocniczą.

Zalety Outsourcingu Informatycznego:
* Skupienie się na podstawowej działalności firmy tj. działalności, która przynosi zysk
* Zapewnia obsługę informatyczną firmy na wysokim poziomie przy relatywnie niskich kosztach utrzymania. Forma abonamentowa usługi pozwala na dokładne obliczenie stałych kosztów miesięcznych takiego rozwiązania
* Poprawa jakości usług informatycznych
* Dostęp do wiedzy
* Odciążenie pracowników merytorycznych i kadry zarządzającej
* Oszczędność czasu menadżerów
* Zapewnia dostęp do wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, najnowocześniejszych technologii informatycznych, rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa systemów IT, ale również osiąganie do 60% oszczędności z tytułu rezygnacji z utrzymywania kosztownego personelu
* Umożliwia obniżenie stanu zatrudnienia oraz związanych z nim kosztów, czyli wydatków na szkolenie, utrzymanie stanowiska pracy, ubezpieczeń i innych świadczeń pracowniczych. Zapewnia też ciągłość pracy, bez problemów związanych z przyznawaniem urlopów i zwolnieniami chorobowymi
* Zmniejszenie zapotrzebowania na inwestycje kapitałowe
* Podpisanie umowy o poufności Serwisantów

Nasza propozycja skierowana jest do małych i średnich firm znajdujących się na terenie Legionowa i okolic, oczekujących od systemów informatycznych najwyższego poziomu wydajności, jakości, niezawodności oraz redukcji kosztów eksploatacji i obsługi. Realizujemy projekty informatyczne począwszy od fazy analizy potrzeb użytkowników poprzez instalację, konfigurację, po wdrożenia.

Nasza OPIEKA INFORMATYCZNA obejmuje:
* bezpłatny dojazd specjalisty do klienta
* HelpDesk - pomoc zdalna, telefoniczna, e-mail, w sytuacjach nie wymagających osobistej wizyty
* czas pracy od pn.-pt. w godzinach od 8-16
* możliwość otrzymania sprzętu zastępczego na czas naprawy
* instalacja, konfiguracja (urządzenia peryferyjne) i konserwacja sprzętu komputerowego
* instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych
* instalacja, konfiguracja i opieka nad oprogramowaniem
* administracja i opieka nad siecią komputerową
* profilaktyka antywirusowa
* doradztwo w zakresie zakupu lub modernizacji sprzętu IT
* dostawa sprzętu komputerowego w atrakcyjnych cenach, możliwość zakupu na raty
* profilaktyka antyspamowa
* administracja i opieka nad infrastrukturą serwerową
* zabezpieczanie danych firmy (archiwizacja)
* administracja stroną internetową firm
* wsparcie techniczne dla pracowników
* pośrednictwo w załatwianiu spraw serwisowych w okresie gwarancyjnym
* wdrożenia oraz szkolenie personelu

Przykładowe oferty stałych umów serwisowych:

Usługi w pakiecie

Soft Care

Light Care

Standard Care

Strong Care

Ilość wizyt serwisowych

3

5

7

9

Ilość godzin serwisowych

5h

8h

11h

14h

Helpdesk zdalnie

*

*

*

*

Czas reakcji

24h

12h

8h

6h

Dojazd do klienta

na terenie Legionowa

bezpłatny

bezpłatny

bezpłatny

bezpłatny

Historia serwisu

*

*

*

*

Sprzęt zastępczy

na czas naprawy

 

 

*

*

Abonament

miesięczny netto

230 zł

370 zł

470 zł

600 zł

Oszczędzasz

110 zł

180 zł

290 zł

370 zł



* W przypadku potrzeby większej ilości wizyt lub godzin pracy przygotujemy dla Państwa ofertę indywidualną.
** Wszystkie ceny oferty są cenami netto (nie zawierają podatku 23% VAT) za każdy miesiąc trwania umowy i obejmują czas pracy 1 serwisanta. Ceny nie zawierają kosztów zakupu sprzętu komputerowego, podzespołów, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych.

Ceny poza abonamentem:
Wizyta serwisowa - 80 zł netto (1h)
Dodatkowa godzina - 50 zł netto